WVW VR1 - GVA VR1 (zon)

... (vrije trap)

4 oktober 2020 10:45

Opstelling GVA VR1 (zon)

Op deze regenachtige zondagochtend vertrokken de dames van GVA VR1 richting Weurt. Het beloofde een spannende wedstrijd te worden aangezien de dames van WVW al twee wedstrijden met een flink aantal doelpunten hadden gewonnen. De opstelling werd bekend gemaakt door Monique en iedereen was er klaar voor. Toch verliep de eerste helft niet erg soepel, zelfs af en toe wat slordig. Zo stond het na een kwartier al 1-0 voor WVW. Tijdens de wedstrijd werd er onderling bij GVA wat van positie gewisseld, maar ook dit mocht niet baten. De scheidsrechter floot de eerste helft af met een 3-0 achterstand voor GVA. De dames van GVA baalden, maar door een kritische en motiverende speech van Monique gingen zij de tweede helft er weer vol tegenaan. Voor de start van deze tweede helft werd er nog even gewisseld. Linksback speelster Evi ging eruit en Diede kwam daar voor in, daarnaast nam Sam de positie van Ellen over.

De tweede helft ging van start. Er was meer rust en controle bij de dames van GVA. Er werd zelfs gescoord door Demi in de 54e minuut! Nu moesten we door! De keepster van WVW schoot uit en door een perfecte aanname van Diede belandde de bal wederom bij Demi in de voeten waardoor de 3-2 werd gemaakt. Dit moest volgehouden worden, het zou toch mooi zijn als we in iedergeval 1 puntje mee naar Doornenburg konden nemen. In de 75e minuut voerde Monique toch nog een wissel in. Ellen zou de positie van Jet op linkshalf overnemen. Toch mocht dit niet baten. Door een overtreding van GVA kreeg WVW een vrije trap nét buiten de 16. En helaas.. Door een strakke bal over de grond belandde de bal via binnenkant paal in het doel. De wedstrijd was gespeeld en GVA VR1 verloor met 4-2 van WVW VR1. Een grote teleurstelling voor de dames, maar ze geven niet op. Zij heten de dames van WVW in mei maar al te graag welkom bij het sportpark op de Vijzel om dan deze drie punten terug te veroveren!

Volgende week zal GVA VR1 het thuis opnemen tegen sv Loil VR1. Wij houden jullie weer graag op de hoogte middels het wedstrijdverslag.

Tot dan!