GVA VR1 (zon) - OSC VR2 (zon)

GVA VR1 (zon)

OSC VR2 (zon)

27 september 2020 10:00

Martien Peters

Opstelling

Deze frisse zondagmorgen stond de eerste competitiewedstrijd van Vrouwen 1 op het programma tegen OSC VR2. Voor de dames was het even erg wennen, want aan de zijlijn stonden dit keer niet Lisette en Monique te coachen. Omdat zij een weekendje weg waren nam de broer van Monique, William, de coaching op zich. De dames moesten inkomen en de eerste paar minuten verliepen niet erg soepel. Na een kwartier kwam het los door een eerste doelpunt van Evelien. Vrijsnel daarna schoot Anne de 2-0 erin en daarmee werd de eerste helf beëindigd. William riep de groep bij elkaar en ja dat was een lastige taak aangezien wij als dames één groot kippenhok zijn. De wedstrijdtactieken voor de tweede helft werden besproken en er werden twee wissels ingevoerd. Sam Verloop moest linksmidden ruimte maken voor Jet Schaars en Jessica Witjes werd vervangen door Evi Reijmers. De tweede helft kon van start..

Tijdens de tweede helft wisten de dames de wedstrijd makkelijk naar zich toe te trekken.  De doelpunten vlogen om de oren van de tegenstanders. Zo werd er binnen 15 minuten maar liefst 6 keer gescoord. Trefzeker in deze tweede helft waren Evelien met nog 2 doelpunten, Anne met 1 doelpunt en Demi met 3 doelpunten. De wedstrijd was na dit kwartier wel bepaald en na de 90e minuut eindigde deze wedstrijd dan ook met een winst van 8-0 voor de dames van GVA VR1.

Volgende week nemen de dames het in de eerste uitwedstrijd van de competitie op tegen de (nog) onverslagen WVW VR1. Helaas zal de wedstrijd gespeeld worden zonder bezoekers in verband met het coronavirus, maar door middel van het wedstrijdverslag houden wij jullie graag op de hoogte!

Tot volgende week!