kermisBAL

19 september 2020 8:45

Opstelling GVA JO9-1

Het Kermisbal

Het was vroeg vanochtend. 7.45 uur verzamelen. Het voelde anders dan anders, omdat dit weekend eigenlijk in het teken stond van het schuttersfeest.
Groessen stond op het programma. Voor sommigen onder ons toch een brug te ver en die waren ff het spoor bijster. Gelukkig zaten we al snel weer op de goede weg richting het voetbalveld.
Mees Verhoeven speelde een wedstrijd met ons mee, omdat we te weinig spelers hadden. We speelden 6 tegen 6, zonder wissels aan de kant van GVA.
De wedstrijd begon en het ging gelijk op. Ze waren aan elkaar gewaagd en over en weer waren er kansen. Het eerste doelpunt werd gezet door Mees? en GVA stond met 0-1 voor. Al snel volgde de 2e goal en GVA werd gedurende de wedstrijd alsmaar sterker.
De jongens speelden goed over, maar lieten toch ook soms mooie kansen liggen. Nero floreerde in de goal en hield, ondanks het felle ochtendzonnetje in
zijn gezicht, de meeste ballen van de tegenstander tegen.

De tweede helft raakten de spelers van Groessen vermoeid en de één na de ander raakte geblesseerd. Maar GVA ging onvermoeid door en uiteindelijk eindigde de wedstrijd met 3-10 voor GVA. Een mooie overwinning op deze mooie eerste kermisdag.

Mees bedankt voor het meespelen.

Mirjam bedankt voor dit leuke stukje.

processed.jpeg