KAMPIOENEN

Moos Knuiman (schot)
Rocky Arends (schot)

3 oktober 2020 9:00

Vandaag de wedstrijd van de KAMPIOENEN.

al vroeg uit de veren, top fit, en vol energie, op naar GVA. hier verzamelen buiten bij de ingang, die Corona...., en al snel op weg naar de overkant. We mogen vandaag naar Tolkamer, naar SJO Rijnland, altijd lastig.....

Daar aangekomen omkleden in de kofferbak van de auto en op weg naar het veld. Een echt veld, natuurgras, lekker nat, en witte krijtlijnen (net als vroeger bij papa๐Ÿ˜‰) Het veld voelt kleiner aan als bij GVA, maar de robotmaaier heeft zijn best gedaan.

Onder de bezielende leiding van Ivo werken we de warming-up af. Op en neer, armen en benen zwaaien alle kanten op, ff rekken en strekken om alle stramme spieren eens wakker te maken. Ff een balletje rond laten gaan, keeper inschieten en tot slot de wedstrijdbespreking. Maikel verteld ons waar we mogen staan, wat de opdracht voor vandaag is en daar gaan we!๐Ÿ’ช

We vliegen er vol op, maar echt soepeltjes (of tenminste zo soepel als de andere wedstrijden) loopt het niet. Slaap niet echt uit, natuurgras zijn we misschien niet gewend, of is het de enorme keeper in de goal waar we toch van onder de indruk zijn.... (en echt waar als de keeper zijn armen naar links en rechts strekt tikt tie zo allebei de palenl aan!). Bij ons begint Kyan in de goal, goed warm en ingeschoten door Davey, de tweede helft is Greydon de vervanger van Kyan.

Toch komen we langzaam aan in ons spel en de goals beginnen te vallen. ook Rijnland mag van ons een paar keer scoren, maar wij blijven altijd op voorsprong staan!

De posities proberen we zo goed mogelijk te houden in het veld, maar het is toch o zo leuk om te scoren en dan vergeet je soms wel eens dat je toch achterin was opgesteld door Maikel.... Hierop moet wel gezegd worden dat er fantastisch wordt overgespeeld, er goed wordt breed gelopen en door geplaatste schoten (alhoewel Rocky de schoenendoos er was vergeten af te halen ๐Ÿ˜‰ )scoren we er op los.

Onze leenspeler van JO8, Mees Peters, weet zelfs 2x te scoren, de 2de keer met een beetje veel hulp van de tegenstander, amar we tellen hem en hij staat op naam van Mees! Mees top gespeeld vandaag en dank voor het meedoen.๐Ÿ‘

Uiteindelijk is de eindstand 3-7 in het voordeel van ons, GVA!

voor ons hebben gescoord; Moos 2x, Rocky 3x, Mees 2x. en Kyan en Greydon hebben er veel tegengehouden.

Na de wedstrijd de penalty's welke we zoals gewoonlijk iedere wedstijd winnen, al is het maar op de aanmoedigingen van onze spelers.

Handjes schudden, de groepshug en snle op weg naar Doornenburg!!

Eenmaal aangkomen bij GVA, raampjes open en keihard KAMPIOENEN zingen met ondersteuning van de radio.

Top prestatie geleverd, sinds de winterstop seizoen 19/20, alle competitie wedstrijden 'gewoon' ff gewonnen.

Als herinering een schitterende verdiende medaille voor iedereen (Maikel bedankt, top).

IMG_20201003_103150.jpg