Eerste competitiewedstrijd!

Keijenburgse Boys VR1 (zon)

GVA VR1 (zon)

... (solo)
... (kopbal)
Jet Schaars (intikker)
... (solo)

7 november 2021 12:00

B. Jolink

Sportpark Keijenburgse Boys
Pastoor Thuisstraat 21
7256AW
KEIJENBORG

Opstelling GVA VR1 (zon)

Na weken wachten was het afgelopen zondag (07-11) eindelijk zover: onze eerste competitiewedstrijd. We namen het op tegen de vrouwen van Keijenburgse Boys VR1. We begonnen goed, tikten de bal goed rond. Al snel maakte Evelien dan ook al de 0-1 en nog geen twee minuten later viel de 0-2 door Demi. Helaas was dat voor korte duur. Hoewel de dames achterin sterk stonden, liet het middenveld het een beetje liggen. De 22e minuut werd het 1-2 en net voor rust werd de 2-2 gemaakt.

2e helft; nieuwe kansen. We begonnen de tweede helft alsof het weer 0-0 stond. We speelden goed, vochten voor de bal. Jet wist het in de 50e minuut op een 2-3 te brengen. Dat lieten de tegenstanders niet in de koude kleren zitten. Zij werden agressiever en deden er alles aan om te winnen. Zo trokken ze aan ons shirt, haalden ons neer net buiten de 16 maar ook binnen de 16. En je raadt t al; de scheids deed niets. Jammer maar helaas werd het 3-3 en de scheids floot de wedstrijd tot een eind. Zondag 27 maart spelen we nog een keer, maar dan op de velden van GVA. Het spelletje is nog niet klaar, we gaan ervoor!

Aankomende zaterdag (13-11) spelen we een bekerwedstrijd tegen Spcl. Brummen VR1 om 15:00 uur. Zien we jullie dan?