Huisregels kantine

Huisregels kantine vv GVA

• Er wordt geen alcohol geschonken aan jongeren onder 18 jaar.

• Op zaterdagen tot 15:00 en tijdens jeugdactiviteiten wordt er geen alcohol geschonken.

• Het is niet toegestaan zelf meegebrachte alcoholhoudende drank te gebruiken in de kantine of elders op het terrein van de vereniging.

• Het is niet toegestaan om glaswerk mee naar buiten te nemen.

• Personen die agressie of ander normafwijkend gedrag vertonen kan verstrekking van alcoholische dranken worden geweigerd. Ook kunnen zij door de dienstdoende leidinggevende of barvrijwilliger uit de kantine worden verwijderd.

• Het is niet toegestaan om te roken in de kantine of de bestuurskamer.

• Opgelegde boetes inzake het overtreden van het alcoholverbod of rookverbod kunnen verhaald worden op de veroorzaker.

Bij een overtreding van de onder 18 regel door een jeugdlid kan het bestuur besluiten tot een wedstrijd schorsing en/of het draaien van een verplichte kantinedienst voor het jeugdlid tijdens de eerstvolgende wedstrijd van zijn of haar team. Het bestuur draagt zorg voor de uitvoering van de regel maar hoopt dat alle leden hierin meewerken zodat schorsingen niet benodigd zullen zijn.