Kantinerooster

De indeling van de elftallen voor het seizoen 2023.-2024: klik hier

Wat is de bedoeling als je als lid dienst hebt:
* de dienst begint 30 minuten voor aanvang van de eerste thuiswedstrijd van die dag
* de dienst stopt rond 18:00
* vanaf aanvang van de dienst tot aan het eind van de dienst,  dient er minimaal 1 lid/ouder van het elftal aanwezig te zijn (eigen indeling)
* vanaf JO14 mogen de jeugdleden zelf de kantinediensten voor hun rekening nemen.  Daaronder wordt de dienst opgepakt door de
  ouders/begeleiders.
* is er een schema gemaakt en kun je niet, dan dien je dit onderling met het elftal te regelen
* als een dienst niet wordt ingevuld, dan wordt een deel van de elftalbijdrage ingehouden

Gezocht:
Enthousiaste leden, ouders, vrijwilligers die willen helpen in de kantine.
Dagen en tijden zijn zelf in te delen.
Meer weten of een keertje proefdraaien? Neem contact op met Natasja Bouwman ([email protected]) of vraag een van de kantinemedewerkers.
GVA kan jouw hulp goed gebruiken!