Reklameborden

Bij de voetbalvereniging GVA bestaat de mogelijkheid om reklameborden te hangen aan de omheining en aan de tribune. Momenteel is het zo dat de ruimte aan de tribune in zijn geheel benut is. Aan de omheining zijn nog een aantal plaatsen beschikbaar.

Mocht u interesse hebben om een reklamebord te hangen dan vindt u hieronder een aantal bepalingen zoals die bij ons gelden.
Mochten er na het lezen van de bepalingen nog vragen zijn kunt u altijd contact opnemen met een van onderstaande personen.

Supportersvereniging GVA

Th. Driessen tel. 06-51308320 e-mail: [email protected]
H. van Alst tel. 06-83134170 e-mail: [email protected]

BEPALINGEN REKLAMEBORDEN OMHEINING

• Het reklamebord wordt geplaatst langs het hoofdveld van v.v. G.V.A. op sportpark “De Vijzel” aan het Vijzelpad in Doornenburg.
  • Het reklamebord is vervaardigd van trespa in de afmeting 3.20 x 0.80 meter en op een nette en vakkundige wijze bevestigd.
  • De belettering wordt verzorgd door Signinc uit Nuenen en kan in full color geschieden.
  • Het materiaal kunt u sturen naar: [email protected].
    Eventuele logo’s graag als Illustrator EPS bijvoegen (fonts en afbeeldingen ingesloten)
  • De eerste overeenkomst wordt aangegaan voor een periode van 5 (vijf) jaar.
    Een jaar loopt van 1 september t/m 31 augustus van het volgend jaar.
    Na deze periode wordt de overeenkomst stilzwijgend met een jaar verlengd tot opzegging van de overeenkomst.
  • Het reklamebord wordt beschikbaar gesteld door de Supportersvereniging GVA en blijft derhalve eigendom van de Supportersvereniging GVA.
  • De kosten voor de belettering komen voor rekening van de huurder. De factuur ontvangt u van Signinc uit Nuenen.
  • De borden worden normaal gesproken aan één kant beletterd. De huurprijs hiervoor bedraagt € 85,- per jaar.
    Bij een aantal borden is belettering aan twee zijden mogelijk. De huurprijs hiervoor bedraagt € 100,- per jaar.
  • Bij betaling van de huurprijs van 5 jaar in één keer (zijnde € 425,00 bij een eenzijdige belettering en € 500,00 bij een dubbelzijdige belettering), geven wij u 10% korting op de totale huurprijs.

BEPALINGEN REKLAMEBORDEN TRIBUNE

• Het reklamebord wordt geplaatst aan de bovenkant van de tribune langs het hoofdveld van v.v. G.V.A. op sportpark “De Vijzel” aan het Vijzelpad in Doornenburg.
  • Het reclamebord is vervaardigd van trespa in de afmeting 2.80 meter x 0.80 meter en op een nette en vakkundige wijze bevestigd.
  • Het materiaal kunt u sturen naar: [email protected]
  • De eerste overeenkomst wordt aangegaan voor een periode van 5 (vijf) jaar.
    Een jaar loopt van 1 september t/m 31 augustus van het volgend jaar.
  • De huurprijs hiervoor bedraagt € 200,- per jaar.
  • Bij betaling van de huurprijs van 5 jaar in één keer (zijnde € 1.000,00) geven wij u 10% korting op de totale huurprijs.