vv G.V.A. live op ESPN?

Speel met vv G.V.A. de Wedstrijd van je Leven!

Een team van úw club live op ESPN, hoe gaaf zou dat zijn?

Op vrijdag 9 juni 2023 organiseren de VriendenLoterij en ESPN de Wedstrijd van je Leven. Een amateur voetbalteam neemt het dan op tegen de oud-profs van FC de Rebellen, met o.a. Glenn Helder en coach Gertjan Verbeek. Dat kan ook zomaar een team zijn van vv G.V.A.!

Naast een unieke voetbalwedstrijd op het eigen sportcomplex ontvangt het winnende team een cheque van maar liefst € 2.500,- voor de club van de VriendenLoterij.

Brengt u de aanvoerders van de senioren teams op de hoogte?

Hoe maakt een team kans?
Open onderstaande link https://bericht.vriendenloterij.nl/public/r/c0nNtr+RsF0Wd2gjTHtoRA/e8e5uZnHggrJneFChAEWRw/ThJ9vMzNDXdm42jPgAyyag
-Een team meldt zich aan via wedstrijdvanjeleven.nl
-Houd een stemactie
-Verzamel als team de meeste stemmen

Kijk voor meer informatie op wedstrijdvanjeleven.nl.

Met vriendelijke groet,

Bart Groot
VriendenLoterij Clubs & Verenigingen

TIP! Plan direct een stemactie in. Dit levert 50 extra stemmen op én € 1.000,- voor de club.