Starten als coach, trainer of leider

Coach, trainer of leider

Om voor elk seizoen weer voldoende trainers, coaches en leiders voor de diverse jeugdteams (jongens en meisjes) te hebben doen wij een oproep naar eenieder die het leuk vindt om in een van deze rollen binnen GVA te functioneren.

Voor eventuele leiders en coaches bestaat de belasting uit de begeleiding of coaching van een jeugdteam tijdens de wedstrijden op zaterdag en voor trainers 1 of 2 trainingen op een doordeweekse avond.

Het liefst zouden we voor de juniorenteams het trainerschap en de coaching bij 1 persoon neerleggen (waarbij een kleine vergoeding is geregeld), maar er zijn zeker mogelijkheden om daar van af te wijken. Voor de pupillen is deze scheiding van taken al langer actueel.

Veel of weinig ervaring is geen issue, indien nodig kunnen wij zorgen voor begeleiding en oefenstof en zijn er afspraken te maken dat je altijd samen met een ervaren trainer, coach of leider op het veld staat.

Dus als je interesse hebt of iets meer zou willen weten, graag een bericht naar [email protected] en dan nemen wij vanuit de Technische Commissie Jeugd (TCJ) contact op. Je kunt natuurlijk ook de vraag direct stellen aan de leden van de TCJ.