Mart Verhoeven krijgt Supportersvereniging Award

29 oktober 2022 8:00

Tijdens de jaarvergadering op 28 oktober 2022 heeft het bestuur van de Supportersvereniging de Award uitgereikt aan Mart Verhoeven!
Mart begon bij GVA als voetballer en heeft dit ook lang vol kunnen houden. Naast zijn actieve carrière heeft hij ook veel vrijwilligerswerk verricht, zoals het onderhouden van de velden en samen met zijn vrouw Nel de kantinedienst draaien. Ook staat Mart klaar als er nieuwe reclameborden gehangen moeten worden.
Daarnaast is Mart jaren bestuurslid geweest van Lotus Vulgaris, lid van de knotploeg en vrijwilliger bij Fort Panneren.
Voor al deze verdiensten heeft het bestuur gemeend de Supportersvereniging award uit te reiken.
Mart bedankt en we hopen je nog lang, samen met Nel, te mogen begroeten op ons mooie sportpark!