F1 verliest van VDZ F2

Finn Elbers (schot)

F-pupillen zaterdag, F1, 1e klasse 03 VOORJAAR

11 mei 2013 8:30

Zonder de vakantiegangers Cas Donckers en Luka vertrokken we vandaag vroeg naar Arnhem voor een wedstrijd tegen VDZ F2. Een op papier gelijkwaardige tegenstander en dat bleek ook wel tijdens de wedstrijd. Beide ploegen kregen namelijk geweldig veel kansen om te scoren. Helaas scoorde VDZ 2 keer meer en werd de wedstrijd verloren.
Na een goede start met een doelpunt van Mark werd halverwege de eerste helft de wedstrijd min of meer uit handen gegeven. Binnen 5 minuten scoorde VDZ 4x! Dit was een behoorlijke tik en ondanks doelpunten van Mans (schitterend schot vanaf de achterlijn) en Finn(intikker na goed pass Mark) was het met de rust al 6-3 in het voordeel van de tegenstander. Onnodig, maar wel de realiteit. Vastberaden om het de 2de helft beter te doen kwamen onze jongens uit de rust. Al snel werd het 6-4 door Finn na een prima schot en niet veel later was het opnieuw Finn die alert reageerde en raak schoot. 6-5, zou het dan toch nog kunnen?? Maar helaas. Ondanks kansen voor beide teams was het VDZ die nog 1 keer scoorde en de eindstand op 7-5 bepaalde. Weer een goede les, waarin bleek dat we de hele wedstrijd geconcentreerd moeten blijven en als team moeten blijven spelen. Volgende week de laatste wedstrijd tegen Blauw Geel F1 in Ede. Laten we het mooie seizoen goed afsluiten!