GVA F1 laat wederom punten liggen

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse 05

28 september 2013 11:00

Mario v Bon

Na de nederlaag van vorige week bij Eendracht Arnhem ( 7-3 ) hopen we vandaag een beter resultaat neer te zetten. We spelen vandaag thuis tegen VVO F2 uit Rozendaal.
We beginnen aan de wedstrijd en na enkele minuten is al duidelijk dat VVO hier niet gekomen is om te verliezen. VVO is veelvuldig in balbezit en onze verdediging wordt zwaar op de proef gesteld. In de 8'min is er dan toch de treffer voor VVO. Onze jongens gaan weer in de tegenaanval. Na wat kleine kansjes over en weer is het Mans die in de 16'min de 1-1 liet aantekenen. Dit duurde niet lang want VVO die bleef de druk er goed ophouden en wisten net voor het rustsignaal nog te scoren. 1-2.
De tweede helft mochten wij aftrappen. Met leuk combinatiespel tussen Mans, Denny en Marijn werden de verdedigers van VVO even te kijk gezet. Mans komt vrij tegenover de doelman van VVO en maakte het koelbloedig af. ( 21'min 2-2 ). Dit duurde weer niet lang. Door wat onoplettendheid bij ons achterin kon VVO de stand uitbreiden naar 2-3. Maar ook dit was voor korte duur. In de 22'min is het Jim die vanuit corner mooi strak inkopte. 3-3. In deze knotsgekke wedstrijd trokken we toch uiteindelijk aan het kortste eind. In de 33'min en de 35'min is het VVO die door drukte en de eindstand naar 3-5 bracht.
Volgend weekend krijgen we weer nieuwe kansen. We spelen dan uit bij OSC.