Eerste overwinning F1 is binnen!

OSC F2

Keano Peters (schot)
...

F-pupillen, F1, Groep 2 01

5 september 2015 11:00

De laatste bekerwedstrijd troffen wij OSC F2. En dat ging heel gelijk op. Mooi om te zien dat beide teams kwaliteit hadden en absoluut niet van plan waren om deze wedstrijd uit handen te geven. En zo moest iedereen flink aan het werk. De eerste helft was OSC sterker, maar door sterk keeperswerk ging de bal er maar niet in. Vlak voor rust deelde Keano de eerste tik uit. 1-0.

De tweede helft bleef het vechten. En halverwege wist Xander hem in het net te krijgen. OSC wist nog 2-1 te maken, maar GVA hield de overwinning op zoek.

De bekercompetitie is voor ons afgelopen, maar we hebben mooi voetbal laten zien en beginnen zaterdag vol goede moed aan de competitie.