RVW - GVA

Mannen zondag, 1, 4e klasse F

29 november 2015 14:30

Langendonk, W.

29 nov. Op een door regen zwaar geworden veld speelt GVA uit tegen RVW.

GVA begint met Bart in de goal, achterin Ad, Danny, Martijn en Rob P op het middenveld Maickel, Erik en Bjorn en voorin Jordy, Rob W en Robbert.

De wedstrijd lijkt voor GVA goed te beginnen al binnen 5 minuten wordt Robbert aangespeeld en schiet de bal in de verre hoek binnen. De goal wordt echter afgekeurd, omdat Robbert buitenspel stond. Het spel is slordig door het slecht te bespelen veld en GVA probeert RVW onder druk te houden. Door het slordige spel komt GVA niet echt tot kansen. Jordy krijgt in de 25 minuut nog een mooie schietkans, maar ziet zijn schot via de lat terug komen. GVA is voornamelijk gevaarlijk via vrije trappen en corners, maar ze gaan er niet in. Bjorn is bij een corner nog gevaarlijk met de kop, maar ziet zijn kopbal voor langs gaan.

Vlak voor de rust krijgt ook Ad nog een mogelijkheid, maar zijn schot wordt gered door de keeper. De scheids fluit voor de rust en keeper Bart heeft nog een aardig schoon broekje en is nog niet door RVW in gevaar gebracht.

Na de rust probeert GVA door te gaan voor de winst, maar in het spel blijft het gehaast en slordig. Echt grote kansen krijgt GVA niet en RVW weet ook weinig gevaar te stichten.

We zien Rob Peters nog hard een afvallende bal net over de lat heen knallen, maar het blijft moeilijk om te scoren. Pas in de 73ste minuut lukt het. Jordy wordt aangespeeld op 16 meter voor de goal. Hij draait weg schiet en door een vervaarlijke stuit, verkijkt de keeper zich op de bal en wordt het 0-1. GVA koestert de stand en ziet RVW nog één keer gevaarlijk worden uit een cornerbal, maar ook deze wordt weg gewerkt. De scheid fluit voor het einde en de punten gaan mee naar Doornenburg. Niet het fraaiste spel, maar wel de punten zo mag het ook wel eens.

We willen het publiek bedanken die ondanks het slechte weer toch weer langs kwamen om ons te ondersteunen. We zien jullie graag zondag weer op de Vijzel bij de thuis wedstrijd tegen Driel en deze is gewoon als vertrouwd om 14.00 uur.