GVA 09-1 verliest eerste wedstrijd

Sepp Otters (schot)

Onder 9 zaterdag, JO9-1, 3e klasse 09

8 oktober 2016 11:00

Er zijn van die wedstrijden die alle kanten opgaan of konden gaan. Vandaag was er zo een!

Al na 10 seconde wisten we de 1-0 te maken. Vanaf de aftrap liep Sepp langs alle spero spelers en mikte de bal met een sliding in de goal. In de eerste fase waren we duidelijke de betere, maar we wisten helaas niet te profiteren. De eerste kans van Spero werd meteen een doelpunt en we waren allemaal
meteen van slag. Gingen dingen doen die we niet hadden afgesproken en dat leidde tot de 2-1. Als Lars niet in vorm was geweest en we niet het geluk hadden dat de spelers van Spero niet echt met scherp schoten, hadden we met de rust waarschijnlijk verder achter gestaan. Na de rust ging het een heel stuk beter. Met Brandon in de goal en Lars voorin erbij kregen we meer dreiging. Dat leidde tot kansen. Na 5 minuten schoot Sepp de bal binnen. De aftrap van Spero werd direct door Lrs onderschept en hij zette Sepp aan het werk. Deze slalomde door de verdediging en maakte de 3-2. We hadden de achterstand omgebogen in de voorsprong.We bleven scherp en kregen veel mogelijkheden. Lars wist er daarvan 1 te benutten. Hij ging alleen op de keeper af en schoot de bal met vertrouwen tegen de touwen. 4-2, wedstrijd op slot. Maar helaas liep het allemaal anders. Toen de stofwolken waren opgetrokken stond er toch een achterstand op het scorebord.Ondanks de mega kansen die we aan het einde nog kregen op de gelijkmaker lukte het niet om deze weg te poetsen. Goed gespeeld de tweede helft, maar helaas geen punten.
Volgende week naar HAVO. De volgende derby die hopelijk wel weer 3 punten gaat opleveren!!