GVA 1 - Eendracht Arnhem 1 (zon)

GVA 1

Eendracht Arnhem 1 (zon)

20 maart 2011 14:00

GVA 1 wint op zonnig sportpark " de Vijzel " 20-03-2011

Zondag 20 maart 2011. Een mooie zonnige dag in Doornenburg en bijna de gehele A-selectie was aanwezig om 10.30 bij een belangrijke wedstrijd van ons 2e elftal. Zij speelden tegen medekoploper RKHVV.
De eindstand was 1-1 waar GVA 2 misschien meer had verdiend. Vervolgens konden onze mannen de kleedkamer in voor de wedstrijdbespreking van de thuiswedstrijd tegen Eendracht Arnhem.
Echter, eerst was er nog een leuke mededeling. Keeper Bart Witjes heeft te kennen gegeven ook volgend seizoen bij GVA te keepen ! Dit ondanks interesse van de Bataven (en volgens de redactie ook van Vitesse, Terek Grozny, Southampton en Emmerich Nach Vorne) maar Bart heeft de knoop doorgehakt en blijft bij GVA. Dit zorgde uiteraard voor een goede stemming in de kleedkamer maar het heeft nog meer gevolgen:
1. Bart mag nu dus WEL op de komende verjaardag van Joost van Alst komen.
2. Heino (Rob Peters) zal nu bij Bart in huis gaan stucen.
3. Er zal 1 douchekop in de kleedkamer 20 centimeter hoger worden gezet

Dan de wedstrijd. We weten allemaal wat de situatie is bij Eendracht Arnhem en hier kunnen we niets anders dan respect voor opbrengen. De mannen van Eendracht voetballen voor de club en blijven ondanks hevige nederlagen toch positief en proberen te voetballen. Tegen concurrenten zullen zij wel vol aan de bak gaan maar GVA is voor Eendracht geen concurrent. Eindstand: 8-0.
Doelpuntenmakers:

1-0 Jorg Vermaas
2-0 Jorg Vermaas
3-0 Joost van Alst
4-0 Dave Mom
Rust
5-0 Maarten Bolk
6-0 Maarten Bolk
7-0 Jorg Vermaas
8-0 Jorg Vermaas

Tussendoor nog enkele wissels: Danny Milder betrad in de 60e minuut het veld voor Martijn Vernooij en Alex Vernooij voor Ad Drost. Even later ook nog Erik Peters voor Lars Cornelissen.

Volgende week weer een thuiswedstrijd voor GVA 1. Dit keer komt tegenstander Baakse Boys op bezoek.

En zo komen we aan het einde van weer een geweldig verslag te lezen op http://www.vv-gva.nl en http://www.voetbaloost.nl
Dat is weer eens wat anders dan die 5 regels elke maandagochtend in de trouwe Gelderlander.