J0 10-1 sloopt Bemmel!

Sepp Otters (intikker)

Onder 10, JO10-1, 2e klasse 06

11 november 2017 9:45

Vandaag mochten we naar rivaal Bemmel. Al speelt dit bij de jeugd niet meer, de ouderen weten dit nog zeker wel. Al na 1 minuut was de toon gezet. We kwamen met 0-1 voor. Ondanks dat het tijdens de wedstrijd droog was regende het toch in Bemmel; geen regendruppels, maar doelpunten. Veel te veel om ze allemaal te noteren. De mooiste van Lars, een afstandschot in de kruising, werd door de scheids niet geteld. Hij had het niet gezien. Gelukkig was hij na afloop zo sportief om deze toch mee te tellen! Bij  rust stonden we veel voor, aan het einde van de wedstrijd nog een beetje meer. Rens, Lars en Sepp eisten de doelpunten op. De anderen zorgden regelmatig voor de aanvoer, of zorgden voor de verdedeging. Diego die zijn rentree heeft gemaakt hield een paar goede ballen eruit.  Kortom een makkelijk dagje, maar t blijft natuurlijk een geweldige prestatie om zo vaak te scoren! Goed gedaan jongens. Volgende week kunnen we weer vol aan de bak tegen de medekoploper.