GVA jo-10 wint weer van Bemmel

Rens Bombach (schot)
Assist: Sepp Otters

17 februari 2018 8:30

Als je hoofdpijn hebt eet je een paracetamol, als je weinig scoort speel je tegen Bemmel, althans dat geldt voor GVA jo 10. De teller staat na 3 wedstrijden op een kleine 50 doelpunten. Vandaag kwamen er 10 bij! Sepp was na de  winterstop meteen los en scoorde 9 maal. Rens nam de andere voor zijn rekening. We begonnen scherp, Sepp schoot na 1 minuut meteen de eerste binnen. Vervolgens gaf hij een voorzet, die pardoes in de goal viel. Zijn derde was een schot onder de keeper door. Achterin stonden we goed, Diego had weinig te doen.  Lars, die wat ziekjes was, kreeg een vrije trap. De keeper kon deze maar net uit zijn goal ranselen, maar precies voor de voeten van Sepp. Hij wist wel raad met deze kans en volleerde de bal binnen.
Vlak voor rust pakte ook Rens zijn doelpunt mee, na een scrimmage schoot hij de bal prima binnen. 0-5 bij rust, maar dat had ook meer kunnen zijnals we soms wat betere keuzes voor de goals hadden gemaakt. De trainers gaven dit aan, gelukkig bleek dat we goed hadden geluisterd, want na de rust zagen we elkaar goed staan. We begonnen na rust niet best, de organisatie was volledig weg, Bemmel kreeg wat kansen, maar Ties hield zijn doel prima schoon. Met Rens er weer bij kregen we de controle op het middenveld, hij zette Sepp keurig 3x achter elkaar vrij voor de keeper. Sepp schoot ze netjes binnen. Brandon kreeg nog een grote kans, deed alles goed, maar de keeper stond helaas net in de weg!
Stijn bleek gelukkig geen last te hebben van zijn blessure en kon de wedstrijd prima volmaken. Na een mooie solo van Sepp scoorde hij zijn volgende goal, door de bal strak tegen de touwen te jagen. Vlak voor het einde van de wedstrijd kreeg Davide, die prima van voren naar achteren werkte, een goede schotkans. De keeper kon de bal vlak voor de lijn keren, maar Sepp was er als de kippen bij om de bal over de  lijn te werken!
De eerste wedstrijd werd winnend afgesloten, over twee weken de volgende pot!