GVA stelt 2e plaats veilig!

GVA JO10-1JM

Woezik JO10-3

Sepp Otters (schot)
Assist: Rens Bombach
Sepp Otters (schot)

26 mei 2018 9:00

Vandaag konden we de tweede plaats veilig stellen. Een resultaat waar we zeer tevreden mee zouden zijn. We spelen de laatste weken steeds tegen de bovenste ploegen en dat merken we aan de moeite die we moeten doen. Vandaag viel het achteraf wel mee. We waren veel beter, maar misten ook wat kansen die we normaal zouden maken. Met name Sepp had het visier niet altijd scherp. We kwamen wederom met 0-1 achter. Gelukkig kwamen we al snel weer op 1-1. Lars ronde een goede aanval keurig af. De aanval erna wist Sepp het net wel te vinden en was het meteen 2-1. We bleven de betere ploeg en Sepp wist uit de draai hard de 3-1 binnen te schuiven.
Na de rust kregen we snel de 3-2 om de oren, maar verder lieten we het niet komen. Lars brak door en wist via het been van de tegenstander te scoren. Sepp deed dat een paar minuten later ooknog een keer. De wedstrijdwas gespeeld en als de lat en de keeper niet in de weg hadden gestaan hadden we vaker gescoord. Sepp wist na een goede solo nog een keer het net te vinden door de bal keurig binnen te krullen. Diego noest daarna nog een paar keer handelend optreden, waardoor het bij 6-2 bleef. Prima prestatie in een prima seizoen. Volgende week de laatste uitwedstrijd.