ziek GVA wint van onderste!

GVA JO10-1JM

ST: Victoria’25/SCD’33 JO10-1

Assist: Ties Gertsen
Assist: Rens Bombach
Ties Gertsen (intikker)
Rens Bombach (schot)
Sepp Otters (omhaal)
Assist: Ties Gertsen
Ties Gertsen (intikker)
Ties Gertsen (kopbal)
Ties Gertsen (schot)
Ties Gertsen (schot)
Assist: Rens Bombach
Rens Bombach (kopbal)

28 april 2018 9:00

Vandaag speelden we tegen de onderste, zonder ze te onderschatten wisten we wel dat we dit zouden gaan winnen, maar Lars was ziek gemeld, Sepp liep met koorts en dus hadden we Ties gevraagd om te keepen. Echter tijdens de warming up gaf Brandon aan niet te kunnen spelen, hij was ook ziek. Dus ging Brandon in de goal en mocht Ties toch voetballen. Na eenminuut had Sepp de eerste goal gemaakt, na een goede pass van Ties omspeelde hij de keeper en schoot de bal binnen. Het leek dus makkelijk te gaan worden. Echter Victoria kroop soms uit de schulp en wij misten kansen die we normaal zouden maken. Na 8 minuten werd het zowaar 1-1, Brandon die eigenlijk te ziek was schopte helaas over de bal heen. Gelukkig raakten we niet van de wijs en bleven aanvallen. Het was Stijn die met een schitterend schot zijn eerste goal van het zeizoen maaktte en meteen een belangrijke. Dat deze goal hem vleugels gaf bleek gedurende de wedstrijd, want het speelde een fantastische wedstrijd, met een mooie panna als kroon op het werk. Daarna scoorden we aan de lopende band, Ties en Rens en daarna weer Sepp. De goal van Sepp verdiend wel wat aandacht. Ties gaf een mooie voorzet (en wat de afgelopen weken ondanks wat pogingen niet lukte ging vandaag wel goed), Sepp schatte de bal goed in en met een heerlijke omhaal liet hij de bal tegen de touwen vliegen, al was het de 5-1, iedereen werd hier vrolijk van. We bleven aanvallen en maaktten er nog een paar bij. 3x Ties, die naar eigen zeggen voor het eerst met zijn hoofd scoorde.  Ook Sepp scoorde nogmaals en dus gingen we met 9-1 rusten. Na de rust werd het verdedigend af en toe een rommeltje en kregen we maar liefst 5 goals tegen. Brandon hield er nog een paar geweldig uit, maar kon aan de goals verder niks doen. Gelukkig scoorden we ook nog een flink aantal keer. Davide maakte er nog twee, waarvan er 1 een halve eigen goal was. Ook Diego scoorde nog een mooie goal, met een bekeken schot. Uit de aftrap scoorde Sepp, eindelijk, want dat is iets wat we al weken proberen. Sepp scoorde daarna nog 2x, Ties en Rens maakten de 17 klapper compleet! Na een goede eerste helft en een verdedigend mindere tweede helft, maar mag het ook met zoveel zieken, wonnen we dik verdiend! Volgende week vrij, daarna lekker verweg naar Bennekom.