j010 maakt gehakt van tegenstander

Rens Bombach (intikker)
Assist: Sepp Otters

14 april 2018 9:00

Aan de zegenreeks van de afgelopen weken heeft BOA ook geen einde kunnen maken! We begonnen goed aan de wedstrijd, vanaf het begin lieten we zien dat we hier wilden winnen. Na het eerste doelpunt van Sepp volgden in rap tempo nog meer goals. Het doelpunt van Lars was daarvan de mooiste. Vooral de combinatie die eraan vooraf ging, Rens speelde Sepp aan, die gaf de bal weer terug aan Rens. Deze stuurde Sepp die weg, hij speelde een man uit en gaf hem voor op Lars. Lars ronde hem bekwaam af. Met de rust was het 7-0, 3x Lars, 3x Sepp en 1x Rens.
Na de rust gingen we verder waarmee we gebonnen waren, lekker scoren. BOA kon geen moment een vuist maken.Brandon speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen, werkte erg hard. Diego die als keeper 2x een schaar maakte gaf het publiek nog wat extra vermaak. Davide had wat pech met de afronding vandaag. Stijn deed precies wat we met hem hadden afgesproken. Lars (nog 3x) en Sepp (nog 6x) deden wat je van ze verwacht, scoren en hard werken. Rens wist met een mooi schot en een volley uit een corner ook nog 2x te scoren. Sepp en Lars zorgen daarnaast voor een mooie 18 klapper. Een goal van Sepp was zo hard dat de keeper de bal alleen heeft horen fluiten. Al met al een prima pot!