wederom de punten mee naar huis.

Juliana '31 MO19-1

GVA MO19-1

4 december 2021 11:45

M.A. te Riele

Sportpark De Broeklanden
Broekkant 39
6581AC
MALDEN
tel. 024-3583662

In deze wedstrijd, uit tegen de meiden van Juliana31 uit Malden, is het koud en regenachtig. De Doornenburgse meiden beginnen voortvarend aan de wedstrijd. Een solo van Ruby halverwege de eerste helft betekent de 0-1. Vlak voor rust is het Anne die vanaf de middellijn de bal in de voeten krijgt en naar de 0-2 soleert. Voor de rest wordt er goed verdedigt door Jennifer en Sabina met de backs Lizzy en Bente. Ook keepster Femke is vandaag goed bij de les en houd uitstekend de nul. In de tweede helft worden er wat posities gewisseld maar omdat ook Maureen en Lois goed verdedigend werk verrichten, komt de tegenstander niet tot scoren. Voorts hebben Esmee, Sofie en Maud en Marijn nog wat kansen, maar een treffer blijft uit. Na het laatste fluitsignaal  snel naar de kachel en doordat we de punten ook meenemen blijven de meiden trotse koploper.
En Jara bedankt voor de support.