Lienden F1 - GVA JO9-1

Seb Claassen (schot)

F-Pupillen beker poule, F1, Groep 13 3

12 september 2011 18:30

2e bekerwedstrijd : Lienden F1 uit, de bekerhouder van vorig jaar !!!

Omdat wij in de eerste bekerwedstrijd Elistha met 5-4 hadden verslagen en Lienden met 3-1 van Elistha had gewonnen, had Lienden aan een gelijkspel tegen ons voldoende om de volgende bekerronde te bereiken.
Het was erg druk onderweg, 5 minuten voor aanvang van de wedstrijd arriveerden we in Lienden. Zou Hans Kraay jr. ook op het sportpark zijn ?
We hadden geen tijd om te zoeken, geen tijd voor een warming-up, snel omkleden en ....
Dran !!!
Het werd een spannende en gelijkopgaande wedstrijd. De eerste helft bleef doelpuntloos.
 Maar daar kwam de tweede helft verandering in. Juist toen Lienden wat sterker begon te worden, besloot Jim Vermeulen om zichzelf alvast een mooi verjaardagskadootje te bezorgen.
Met een prachtig afstandschot liet hij de keeper van Lienden kansloos, de bal verdween in de verre bovenhoek.
Lienden voerde de druk verder op, maar Jerome Pere wist met enkele goede reddingen de gelijkmaker te voorkomen.
De scheidsrechter was niet van plan om op tijd af te fluiten (hoezo partijdig ?).
Maar in de vijfde minuut van de blessuretijd viel het doek voor de blauw-witte zebra's uit Lienden. Seb Claassen besliste de wedstrijd met een stuiterend schot.
De leiders van Lienden feliciteerden ons, ze zagen er teleurgesteld uit.
Ze wensten ons veel succes in het vervolg van het bekertoernooi.  Wij wilden niet lullig doen en we hebben ze veel succes gewenst in hun competitie.
Op naar de volgende bekerronde, wie zal onze tegenstander worden ?