GVA JO17-1 - OBW B2

1 oktober 2011 14:30

Lars Verhoeven

GVA B1 - OBW B2  6-2

1okt. Na twee weken rust mochten de jongens van de B1 zich opmaken voor de tweede wedstrijd van de competitie. Er zijn nog wat jongens geblesseerd, maar omdat de A vrij was konden Milan en Remco meedoen om dit op te vangen. We begonnen goed aan de wedstrijd en we probeerden de bal in de ploeg te houden. Helaas ging dit niet helemaal goed waardoor we OBW een kans gunde en deze werd gelijk benut 0-1. OBW was eigenlijk nog niet voor de goal geweest en wij waren toch de bovenliggende partij. Dit lieten we ook zien en Yoshi maakte de 1-1. We hadden al een paar gevaarlijke corners mee gehad, maar er werd nog niet uit gescoord, maar ook dit kwam goed Brandon nam weer een goede corner en Stan wist hem in te koppen 2-1. We gingen met deze voorsprong de rust in en we wisten dat als we bleven voetballen we de wedstrijd naar ons toe konden trekken.

Na de rust begonnen we goed, Yoshi ging goed diep en er werd een overtreding begaan in de 16 dus penalty. Stan wist deze goed binnen te schieten. Niet veel later was het weer raak Remco ging goed diep aan de rechterkant en kreeg de bal bij Yoshi die de 4-1 binnen tikte. OBW wist uit een corner wel wat terug te doen en het werd 4-2, maar we lieten ons niet kennen. We bleven de bal goed rondspelen en kansen creëren. Brandon kreeg de bal aan de rechterkant en schoot hem mooi in de linkerhoek 5-2. Emiel die wat last had van een blessure kwam de laatste 5 minuten nog in de spits en kon op een voorzet van Yoshi de 6-2 binnen tikken.  Een verdiende overwinning en volgende week mogen we naar Westervoort om de goede lijn door te zetten.