VDZ VR3 (zon) - GVA VR2

GVA VR2

Vrouwen Zondag (najaar), DA2, 5e klasse D

9 oktober 2011 11:00

's ochtends half 9 al aanwezig zijn voor de wedstrijd tegen VDZ, dat betekende voor een aantal meiden een kort nachtje. Desondanks gingen we vol verwachting, en met versterking van Deborah(DA1), Denise (DA1) en Kimberly (MA1) naar Arnhem. Dit team stond net als ons ergens onderaan, dus misschien dat er wel een puntje in zat. Op het whiteboard in de kleedkamer stonden al hele tactieken uitgetekend (die Judith dan ook haarfijn uit kon leggen), en we dachten deze goed mee te kunnen nemen in ons spel:P
 De eerste helft begon sterk, met heel wat balbezit op de helft van de tegenstander. Dit leidde dan ook al snel tot een goal na een meesterlijk steekpassje van Myrna op Janneke. Janneke maakte het fenomenaal af door de bal (en wat grond) in de korte hoek te leggen.
Na de 1-0 volgde echter al snel de 1-1, en uiteindelijk ook en 2-1. Met deze stand gingen we de rust in. Het kon nog, dachten we.
Maar de tweede helft was de tegenstander toch echt sterker en vielen er nog twee goals. Een paar meiden konden aardig tikken, en hoewel de verdediging aardig wat weghaalde, en Rosan wederom wat grandioze reddingen liet zien, zat er niet meer in. We misten toch de droge maar effectieve verdediging van Sandra, en het feilloze scoorvermogen van Maaike Milder (die met een enkel zo groot als een voetbal thuis met het been omhoog ligt). We baalden allemaal wel, want we dachten toch wel een kansje te hebben in deze wedstrijd. Maaaarja, volgende keer beter!