GVA VR2 - Westervoort VR2 (zon)

GVA VR2

Westervoort VR2 (zon)

Vrouwen Zondag (najaar), DA2, 5e klasse D

2 oktober 2011 12:00

'We gaan dik verliezen' dachten we van tevoren bij deze wedstrijd. Na voorgaande wedstrijden al dik verloren te hebben, hadden we in deze al helemaal geen vertrouwen: tegen de koploper, die na 3 wedstrijden al een doelsaldo van 33 hadden..
In de rust hadden we er echter toch weer vertrouwen in. Het stond pas 0-2, en we hadden veel kansen gehad. De tegenstander speelde 4-4-2, en wij 4-3-3, en op een of andere manier konden zij zich daaraan niet aanpassen. We zaten veel voorin en lieten weer is goed voetbal zien (voor ons doen).
Toen we na de rust vol goede moed het veld weer op gingen, bleek Westervoort hun opstelling aangepast te hebben. Zij speelden nu ook 4-4-3, waardoor ze ineens beter in hun spel kwamen. Toen viel al snel het ene doelpunt na het andere, waardoor de eindstand uiteindelijk op 0-8 kwamen. Ondanks dat Rosan veel goede reddingen liet zien, waren veel schoten gewoon niet te houden.
Toch hadden we een tevreden gevoel over de wedstrijd, en met dat geweldige weer hebben we natuurlijk nog gezellig een wijntje gedaan bij de kantine!