GVA F1 wint nipt

Mans Brom (schot)

F-Pupillen beker poule, F1, Groep 13 4

1 september 2012 10:00

In deze derde bekerwedstrijd ging GVA F1 op bezoek bij VDZ F3. Vanaf het begin waren onze jongens de bovenliggende partij, maar lukt het niet echt om dit in de score uit te drukken. De ruststand was 2-1 in ons voordeel door een goals van Daan en Luuk. In de tweede helft bleef het het tot het einde spannend en werd uiteindelijk met 4-3 gewonnen. Na de 1-3(goal Mark) werd het snel weer 2-3 en even later scoorde Mans 4-2, maar VDZ maakte opnieuw de aansluitingstreffer. Hierna was het nog even moeiilijk, maar werd wel verdiend gewonnen. Aanstaande woensdag nog een oefenwedstrijd en dan kan de competitie beginnen.