GVA behaalt zijn eerste overwinning

Kolping-Dynamo 1 (zon)

Jorg Vermaas (schot)
Assist: Jordy Wigman
Jorg Vermaas (schot)
Jordy Wigman (schot)
Jordy Wigman (intikker)
Assist: Rob Witjes

Mannen Zondag standaard, 1, 5e klasse F

16 september 2012 14:30

Willems, A.J.G.

Afgelopen zondag heeft GVA met moeite zijn eerste overwinning weten te behalen uit tegen Kolping Dynamo. Al vroeg in de wedstrijd kreeg een verdediger van Kolping de rode kaart te zien toen hij aan de noodrem trok bij een doorgebroken Jorg Vermaas. Niet veel later was het Kolping die met 10 man 1-0 voor kwam na een penalty. Jorg Vermaas scoorde daarop met een kopbal de 1-1 na aangeven van Rob Peters. Na 35 minuten Scoorde Jorg met een afstand schot de 1-2 binnen. De wedstrijd leek binnen maar vlak voor de rust scoorde Kolping met een mooi afstand schot de 2-2. De mannen van GVA gingen daardoor teleurgesteld de kleedkamer in.
Na de rust probeerde GVA het nodige doelpunt te scoren en werd daarbij nogmaals geholpen doordat een speler van Kolping zijn tweede gele kaart kreeg bij een overtreding en dus stonden ze nog met 9 man.
Het was Jorg Vermaas die zijn 3e van de dag scoorde, maar GVA wilde het nog even spannend houden, want niet veel later stond het zo waar 3-3. Toen een afstand schot van Kolping binnen vloog.
Het was uiteindelijk de meest bejubelde man aan GVA zijde Jordy Wigman die met 2 goede intikkers op voorzetten van Joost van Alst en Rob Witjes de stand naar 3-5 bracht.
Zo waren de eerste 3 punten binnen en dat hebben de mannen goed gevierd. Ondanks de kermis was er toch weer Doornenburgs volk komen kijken naar de wedstrijd dank voor jullie steun volgende week wacht ons koploper SJN thuis we hopen dan weer een mooie wedstrijd te laten zien.