GVA F1 wint van RKHVV F2

F-Pupillen (najaar), F1, 2e klasse 05

15 september 2012 11:00

leider

Door een sterke eerste helft heeft GVA F1 de eerste overwinning van de competitie geboekt. Na een 5-1 ruststand werd het uiteindelijk nog 5-2. Onze jongens overrompelden de tegenstander vanaf de eerste minuut. Dit leverde na 6 minuten al een 3-0 voorsprong op door een schitterende goal van Mark met een bal in de kruising, een schot van Mans en een intikker van Finn. Vervolgens kwam RKHVV iets beter in de wedstrijd en maakte zijn een tegentreffer nadat de bal niet voldoende door ons werd weggewerkt. GVA raakte hierdoor zeker niet in paniek en liep nog voor rust uit naar 5-1 door goals van opnieuw Finn en Mans. De tweede helft liet duidelijk zien dat de eerste helft veel kracht had gekost. De ruimtes tussen de spelers werden groter, werd ook teveel met de bal gelopen en hadden we te maken met een tegenstander die niet op wilde geven. Kansen waren er voor beide partijen en het was uiteindelijk RKHVV dat nog een keer scoorde, waardoor de eindstand van 5-2 werd bereikt. Na het gelijke spel van vorige week en de winst van vandaag zijn we de competitie goed begonnen. Op naar de volgende wedstrijd; volgende week uit naar SDOO F1.