Sterke wedstrijd GVA F1

Assist: Mark Langen

F-Pupillen (najaar), F1, 2e klasse 05

22 september 2012 11:00

Vandaag stond een uitwedstrijd bij SDOO F1 op het programma. Helaas zonder Luuk en Luka trokken we met 7 spelers naar Heteren om ons te meten met de koploper na 2 wedstrijden. In het begin van de wedstrijd kwamen we direct onder druk maar door goed voetbal, prima werklust en een paar mooie counters kwamen we steeds beter in de wedstrijd. In 1 van de counters scoorde Mans de 1-0 en net voor rust braken voor ons de dolle 5 minuten aan waarin het ons lukte om 4 keer te scoren! Eerst was het Finn die de 2-0 maakte en nog geen minuut later scoorde Mans 3-0. Hij nam ook de 4-0 voor zijn rekening en Daan zorgde voor een 5-0 ruststand door alert te reageren op een afstandschot die de keeper van SDOO niet helemaal onder controle kreeg. Een geweldige stand in ons voordeel bereikt door strijd en samenspel. Uiteraard had deze goede eerste helft veel kracht gekost, maar onze jongens waren vastberaden om dit niet meer weg te geven. In de tweede helft probeerde SDOO nog wel aan te vallen, maar het echte geloof in een goede resultaat was bij hen verdwenen. Na de snelle 1-5 was het weer Mans die samen met Mark een corner goed uitspeelde en via de binnenkant van de paal raak schoot. 1-6. Daarna bracht SDOO de stand door 2 treffers terug naar 3-6, maar het slotakkoord was weer voor Daan die op dezelfde wijze scoorde als in de eerste helft en de eindstand op 3-7 bracht. Een uitstekende wedstrijd waarin jullie als team keihard gewerkt hebben en zeker ook goed hebben samengespeeld. Ga zo door jongens! Volgende week wacht Jonge Kracht F2 thuis.