GVA F1 verliest

Mans Brom (schot)

F-Pupillen (najaar), F1, 2e klasse 05

6 oktober 2012 11:30

Vandaag stond de topper tegen Angeren F1 op het programma. Angeren had alle wedstrijden tot nu toe ruim gewonnen en wij stonden met 10 uit 4 op een prima tweede plaats. Een lastige tegenstander wisten we omdat we in een oefenwedstrijd net voor de start van de competitie met 7-4 van ze verloren hadden. In het begin van de wedstrijd golfde het spel op en neer en kregen beide ploegen een paar kansjes, maar die werden door goed keeperswerk aan beide kanten gemist. Helaas ging er toch een kans van Angeren in en daarmee werd 1-0 de ruststand. In de tweede helft bleven onze jongens veel inzet tonen, maar was te zien dat we voetballend iets tekort kwamen. Na de 2-0 van Angeren werd het 2-1 door een mooi afstandschot van Mans. Helaas volgde halverweg de tweede helft de 3-1 en deze klap kwam we niet meer te boven. Uiteindelijk liep Angeren nog uit naar 6-1. Een hele leuke wedstijd die zeker in het eerste half uur erg spannend was. Op naar de volgende wedstrijd, tegen Bataven F2.