GVA F1 klopt ook SVHA F1

Mark Langen (schot)

F-Pupillen (najaar), F1, 2e klasse 05

24 november 2012 11:00

GVA F1 heeft de najaarscompetitie met een knappe 3de plaats afgesloten. In de laatste wedstrijd werd na een matige eerste helft SVHA F1 met 5-2(1-2) verslagen.
Helaas moest Cas Donckers tijdens de warming-up geblesseerd afhaken. De start was nog veelbelovend want binnen 2 minuten scooorde Daan de 1-0 uit een scrimmage. Vervolgens lukt niet veel meer en was de inzet onherkenbaar voor ouders en leiders. Dit resulteerde in een 2-1 achterstand bij de rust. De tweede helft werd voortvarend aangepakt en de blauwen zaten er nu wel bovenop. Het ging zelfs zo goed dat binnen 4 minuten de achterstand was omgebogen in een 4-2 voorsprong door knappe goals van Finn(2x) en Mark. Nu zagen we weer het team zoals we die het hele seizoen gezien hebben. Veel strijd, inzet en goed samenspel. In de rest van de wedstrijd kwamen we dan ook niet meer in de problemen en was het Mark die nog een keer scoorde. Eindstand 5-2.
Cas S., Colin, Luuk, Luka, Cas D., Daan, Mans, Mark en Finn, bedankt voor het mooie seizoen en op naar de 1ste klasse!