GVA F1 verliest eerste wedstrijd

F-pupillen zaterdag, F1, 1e klasse 03 VOORJAAR

2 maart 2013 11:00

leider

GVA F1 is de competitie begonnen met een nederlaag tegen Spero F1. In een leuke en goede wedstrijd werd thuis met 4-0 verloren van een tegenstander die in het najaar nog als 4de was geeindigd in de 1ste klasse. De eerste helft verliep in een hoog tempo en bleek dat beide ploegen behoorlijk aan elkaar gewaagd waren. Het veldspel van Spero was beter verzorgd dan van ons, maar door sterk en gegroepeerd verdedigen kwamen we niet in de problemen. Wij probeerden via snelle omschakeling tot kansen te komen, maar dat lukte in de eerste helft nauwelijks. Terwijl iedereen dacht dat we met 0-0 de rust in zouden gaan was het toch Spero dat een goede aanval mooi afrondde. In de tweede helft was het weer Spreo dat snel scoorde(0-2). De jongens gaven echter niet op en door een aantal mooie kansen waren er enkele mogelijkheden om de stand gelijk te trekken. Helaas lukte dat niet. In het einde van de wedstrijd vloeiden onze krachten weg en werd het geloof na het missen van de kansen minder. Spero tilde de eindstand naar 0-4. Al met al een mooie en leerzame wedstijd. Op naar de volgende. Uit naar DTS in Ede.