DVOV B1 - GVA JO17-1

Job Milder (schot)

B-Junioren, B1, 2e klasse 11

6 april 2013 11:15

6 apr. Vanochtend mocht GVA B1 spelen tegen DVOV B1 in Velp. Het veld nodigde niet echt uit om te voetballen door de droogte leek het voetbalveld wel een woestijnvlakte. GVA begon redelijk aan de wedstrijd en was in balbezit de betere partij. Na 10 minuten kwam Emiel via de linkerkant opzetten zijn bal kwam in een kluts rechts voor de voeten van Job Milder die de bal in één keer hard links in de kruising schoot 0-1. GVA bleef de betere partij en na 20 minuten was het Stefan die de bal veroverde voorin en gelijk de bal in de rechter kruising schoot voor de 0-2. DVOV kreeg nog wat mogelijkheden via corners, maar was niet echt gevaarlijk.

Met 0-2 gingen we de rust in. De tweede helft werd de pot erg matig, ballen werden simpel verspeeld en duels makkelijk verloren, maar dit was bij beide partijen het geval. Er kwam voor GVA nog wel een mooie kans voor Remco die de bal op de paal mikte en Brandon die 1 op 1 tegen de keeper miste, maar voor de rest was het een matig duel. De scheids floot voor het einde en de overwinning was terecht, maar in de volgende wedstrijden zullen we toch scherper moeten voetballen om ook tegen de volgende tegenstanders de punten te pakken.