Mooie overwinning GVA F1

Assist: Mark Langen

F-pupillen zaterdag, F1, 1e klasse 03 VOORJAAR

13 april 2013 11:00

In een leuke en spannende wedstrijd heeft GVA F1 met 4-3 gewonnen van SDOO F1. Vanaf het begin was het een gelijkopgaande wedstrijd en kregen beide ploegen een paar kansen. Nadat SDOO de 0-1 had gescoord was het Mark die uit een corner fraai binnentikte. Het spel bleef op en neer golven en in 2 goede uitvallen liep SDOO naar 1-3. Net voor rust tikte Finn met links de 2-3 binnen. In de tweede helft was het GVA dat direct de aanval zocht en binnen 1 minuut schoot Mans de gelijkmaker binnen; 3-3. Even later werd het zelfs 4-3 doordat Mans de bal fraai langs de keeper tikte na een mooie pass van Mark. Daarna bleef het tempo hoog en kregen beide ploegen nog mooie kansen, maar gescoord werd er niet meer. Een mooie overwinning na een 3-1 achterstand. Prima gedaan jongens en op naar de volgende wedstrijd!