De punten mee naar Doornenburg door goede tweede helft.

Redichem MO19-1

GVA MO19-1

Ruby Peters (schot)
Assist: Anne Geurtz
Ruby Peters (scrimmage)
Assist: Lois Engelen
Lois Engelen (penalty)
Anne Geurtz (afstandschot)

23 oktober 2021 11:00

S.P. Schouten

Wilhelmina sportpark
Sportlaan 10
6866NA
HEELSUM
tel. 000-000000

De uitwedstrijd van mo19 tegen Redichem begint slecht. Vanaf de aftrap soleert een tegenstander door de gva defensie en maakt de openingstreffer. Daarna soleert Esmee vanaf de aftrap waardoor het binnen een minuut al 1-1 is. Iedereen weer bij de les en nu wordt er beter gespeeld.Halverwege de eerste helft maakt Anne de 1-2, nadat Esmee een goede pass geeft. Nog voor rust wordt het weer gelijk. Na een tactische omzetting( Ruby van rechts naar links) schiet deze binnen 10 minuten drie keer raak waardoor het 2-5 is. Onze verdedigers staan goed waardoor Esmee er met de bal vandoor gaat en via een schitterend eentweetje met Anne wordt het zelfs 2-6. Nadat Loïs in de zestien neergehaald wordt, schiet ze zelf de penalty goed binnen. Een afstandsschot van Esmee betekent de 2-8 en een door Anne genomen corner komt bij haar terug waarna ze in de verre hoek mooi binnenschiet waardoor de eindstand 2-9 wordt. Ook de invallers Sophie en Aniek speelde vandaag een sterke wedstrijd waarvoor dank.